خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۶۰

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند نظارت میدانی و بازرسی‌های مستمر و هدفمند، از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی به صورت سرزده و به منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۳۵ (فرهنگ و رسانه) بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در تمامی شعب و قسمت‌های دادسرای ناحیه ۳۵ و اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

وی با قضات و کارکنان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد این دادسرا، ارائه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین مسئولیت دادسرای فرهنگ و رسانه را از جهت ارتباط مستقیم با افکار عمومی، حساس برشمرد و گفت: پرونده‌های این دادسرا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که علاوه بر بُعد رسانه‌ای دارای ابعاد مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز است و بر این اساس و با توجه به وضعیت طرفین پرونده باید تحقیقات با سرعت، دقت و ظرافت قضایی انجام پذیرد.

صالحی با برخی از مراجعان دادسرای فرهنگ و رسانه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۵ نیز گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کرد.

همچنین در ادامه از تعدادی از قضات و کارمندان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز