خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران:

آنچه روی کاغذ رخ می‌دهد خوب است، اما کافی نیست/ برای گرفتن تضمین در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌هایی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۸۸

وزیر امور خارجه گفت: به طرف‌های آمریکایی از طریق واسطه‌ها گفته‌ایم باید حسن نیت خود را ثابت کنند. آنچه بر روی کاغذ رخ می‌دهد خوب است اما کافی نیست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مقامات آمریکایی گفته‌اند نمی‌توانیم ضمانت دهیم که دولت بعدی آمریکا از برجام خارج نمی‌شود، موضع ایران چیست، گفت: آمریکایی‌ها باید حسن نیتی خود را در عمل و بصورت عینی ثابت کنند. در میز مذاکرات وین برای لغو تحریم‌ها یکی از موضوعات اصلی ما گرفتن تضمین‌هاست. تیم ما تضمین‌ها در حوزه‌های سیاسی، حقوقی و اقتصادی را مطالبه کرده است و در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

وزیر امور خارجه همچنین در خصوص اقدام ایالات متحده برای تمدید برخی تحریم‌های هسته‌ای گفت: ما به طرف‌های آمریکایی از طریق واسطه‌هایی که این روزها پیام هایی را منتقل می کنند به صراحت گفتیم باید در عمل حسن نیت خودشان را نشان دهند. حسن نیت در عمل از نظر ما این است که بر روی زمین اتفاق ملموسی رخ دهد. لغو بخشی از تحریم ها به معنای عینی و واقعی خودش ترجمان حسن نیتی است که آمریکایی ها از آن صحبت می کنند.  آنچه بر روی کاغذ رخ می دهد خوب است، ولی کافی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز