خبرگزاری کار ایران

بیانیه مطبوعاتی سفارت در دانمارک در ارتباط با استمرار اهانت به قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۶۰

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ اقدام مستمر نفرت‌انگیز اهانت به قرآن کریم در دانمارک را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ در ارتباط با استمرار اهانت به قرآن کریم بدین شرح است:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ اقدام مستمر نفرت‌انگیز اهانت به قرآن کریم در دانمارک را به شدت محکوم می‌کند.

سفارت از عدم اقدام مقامات دانمارکی جهت جلوگیری از ترویج بی‌وقفه خشونت در قالب سخنرانی‌های نفرت‌انگیز و بیگانه‌ستیزانه و توهین به قرآن کریم در شگفت است.

اهانت به قرآن کریم در حالی ادامه دارد که سازمان همکاری اسلامی‌ به نمایندگی از ۵۷ کشور مسلمان از دانمارک خواسته است که برای پایان دادن به این توهین آشکار به مسلمانان در سراسر جهان اقدام فوری اتخاذ نماید.

سفارت بار دیگر بر نگرانی عمیق خود از آنچه در حال تبدیل شدن به یک حمله روزمره به اعتقادات مسلمانان در سراسر جهان است، تاکید می‌کند و از دولت دانمارک می‌خواهد اقدامات لازم را در راستای اجرای تعهدات بین‌المللی خود در رابطه با پایان دادن به این نمایش مضحک تحت نام دفاع از آزادی بیان پایان داده و توهین به قرآن کریم را متوقف نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز