خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور:

انتخابات مسئله کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۵۱

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه انتخابات تنها مسئله وزارت کشور نیست، بلکه مسئله کشور است، بر ضرورت همکاری نهادهای حاکمیتی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به تبع آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و تبلیغات منفی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، ‌محمدرضا غلامرضا به همراه دبیر ستاد انتخابات و جمعی از همکاران معاونت سیاسی در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات ستاد انتخابات از زمان تشکیل تا به امروز، بر ضرورت هم‌افزایی تلاش‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در این دیدار که با هدف افزایش سطح هماهنگی‌ها و بهره‌برداری مطلوب از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شاخص‌های چهارگانه مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۲، صورت گرفت، تصریح کرد:‌ با توجه به اهمیت نقش و جایگاه آموزش در فرآیند اجرای انتخابات سالم، همایش‌هایی به صورت هفت‌گانه با حضور فرمانداران، مدیران کل سیاسی و مدیران آموزش و فناوری اطلاعات از هفته گذشته آغاز شده است و به مدت ۶ هفته تمامی استان‌ها را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تنها مسئله وزارت کشور نیست، بلکه مسئله کشور است، بر ضرورت همکاری نهادهای حاکمیتی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به تبع آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و تبلیغات منفی تاکید کرد.

در این دیدار، دبیر ستاد انتخابات نیز گزارشی از نشست‌های ستاد انتخابات و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با شورای نگهبان ارائه کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری نیز در این جلسه، روند اقدامات انجام شده از سوی ستاد انتخابات کشور را مورد تمجید قرار دادند و ابتکارات صورت‌گرفته در خصوص نقش‌آفرینی حلقه‌های میانی با هدف افزایش سطح مشارکت در انتخابات آینده را، از جمله امور ضروری و مهم برشمرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد:‌ تمامی نهادها و دستگاه‌ها هر کدام به نوبه خود و متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، می‌بایست در جهت برگزاری انتخابات باشکوه و افزایش مشارکت با نظر داشت مولفه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز