خبرگزاری کار ایران

سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتصاب افراد بی‌تجربه در وزارت کار نمایندگان را پیگیر استیضاح عبدالملکی کرد/ آقای وزیر که روزی منتقد وضع موجود بوده امروز باید جوابگوی مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۲۲

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار خودش از نیروهایی بود که در دولت قبل همیشه منتقد وضع موجود بود، حال امروز همه قدرت در اختیار این برادر بزرگوار است و باید جوابگوی دغدغه‌های مردم باشد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره مطرح شدن استیضاح حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکسری از مباحث در ماجرای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح است اما عمده‌ترین این بحث‌ها به کارگیری نیروها و انتخاب افرادی برای پست‌های مدیریتی و معاونتی است،‌ اینکه چرا افراد باتجربه که در حوزه کار، تعاون و رفاه اشراف دارند، انتخاب نشده‌اند. 

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتصاب‌ها نشان می‌دهد سعی بر این بوده که افرادی که در حوزه تعاون، کار و رفاه اطلاعاتی نداشتند، به کارگیری شوند که این امر برای برخی نمایندگان ایجاد سوال کرد و برای همین پیگیر استیضاح شدند. 

وی ادامه داد: حال باید استیضاح آقای وزیر به صحن بیاید، صحبت‌های ایشان و موافقان و مخالفان استیضاح را بشنویم و طبق آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباه انتقادات به گفته‌های وزیر کار مبنی بر حل معضلات و مشکلات اشتغال در کشور و شعارهایی که در این خصوص پیش از وزارت داده بود، بیان کرد: در این خصوص فرصت محدود بوده و قضاوت در یک فرصت ۳ الی ۴ ماهه زود است اما مردم انتظار دارند با توجه شعارهایی که داده شده بارقه‌های امیدی وجود داشته باشد. 

وی تاکید کرد: درست است که مردم انتظار ندارند در همین مدت همه چیز عملیاتی شود اما در همین مدت هم باید یکسری نشانه‌های مثبت به جامعه داده شود و اقداماتی انجام می‌شد، خصوصا برای اشتغال که در سال جدید باید گام‌های بلندتری برداشت. 

سلیمی یادآور شد: آقای وزیر خودش از نیروهایی بود که در دولت قبل همیشه منتقد وضع موجود بود و در صحبت‌ها و مناظراتی که در تلویزیون داشت، عنوان می‌کرد که می‌توان تغییر رویه داد و مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و تولید را حل کرد؛ حال امروز همه قدرت در اختیار این برادر بزرگوار است و باید جوابگو باشد تا بتواند دغدغه‌هایی که مردم و نخبگان جامعه دارند را حل و برآورده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز