خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

شجاعت شهید سلیمانی با تدبیر همراه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۳۹

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز که با شهادت حضرت زهرا (س) مصادف شده است، عنوان کرد: باید در این روز مهم فتنه‌ها، توطعه‌ها و دسیسه هایی که دشمنان و معاندان نظام برای کشور ایجاد کرده اند موشکافی و بررسی شود.

سردار قربان محمد ولی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد می‌کنند. مولفه مکتب شهید سلیمانی، ‌معرفت به خدا، معرفت به اولیای خدا، پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، امام زمان (عج)، ولی فقیه است. به گفته حاج قاسم سلیمانی «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد، حضرت امام خامنه‌ای است.

وی یکی دیگر از مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی را شجاعت عنوان کرد و افزود: شجاعت حاج قاسم سلیمانی با تدبیر همراه بود. برخی شجاعت دارند اما تدبیر ندارند. بالعکس برخی تدبیر داشته اما شجاعت ندارند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران یکی از مولفه‌های اصلی شهید سلیمانی را معنویت عنوان کرد و گفت: حاج  قاسم سلیمانی کار را برای رضای خدا و از روی اخلاص و معنویت انجام می‌داد.

ولی‌زاده با اشاره به فعالیت سپاه سیدالشهدا در مقابله با بیماری کرونا گفت: تا با امروز بالغ بر یک میلیون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان تهران توزیع کردیم. همچنین مراکز تجمعی واکسیناسیون ایجاد شده است.

وی ادامه داد:‌ یکی از موفق‌ترین طرح‌هایی که در زمان شیوع بیماری کرونا انجام شد، طرح قاسم سلیمانی برای واکسیناسیون بود که خوشبختانه بخش اعظمی از مردم واکسن تزریق کردند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در سپاه پاسداران دنبال می‌کنیم و جزو ماموریت‌های خود می‌دانیم، موضوع عمق بخشی داخلی نظام، کشور و مردم عزیز است تا مردم را با انقلاب عزیر همراه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز