خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه به مناسبت سالگرد ۹ دی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۳۹۵

حزب موتلفه اسلامی همزمان با سالروز ۹ دی، در بیانیه‌ای تاکید کرد: «بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه‌‎ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان و بدخواهان و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس، همواره در تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
اما از آنجا که این نظام براساس مبانی اعتقادی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، در سایه رهبری امام راحل (ره) و امام خامنه ای (مدظله) حیات یافته و مرهون خون پاک هزاران شهید والامقام و مجاهدهای ایثارگران بوده است، از گزند فتنه‌ها و دسیسه‌ها در امان مانده و با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

انقلاب اسلامی در تاریخ پرفراز و نشیب خویش، روزهای درخشانی ثبت نموده که گرچه در تقویم سالانه یک روز را به خود اختصاص داده، اما در سرنوشت این سرزمین و مناسبات منطقه و جهان، تأثیر بسزایی داشته است. روزهایی که به مدد الهی و با حرکت انقلابی ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران، متمایز و به « یوم الله» مفتخر گردیده اند.


۹ دی از ایام الهی است که برای نظام و ملت ما روزی پرشکوه و پرافتخار و برای دشمنان، روز خسران و خواری است. در مقطعی که دولتمردان استکبار جهانی و مزدوران و سرسپردگان داخلی آنها مست فتنه انگیزی و آشوب در ام القرای جهان اسلام بودند و رؤیای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر داشتند و تا مرز هتک حرمت مقدسات دینی پیش رفتند، حضور حماسی ملت حسینی و قهرمان ایران در حمایت از رهبری و نظام خویش، چشمان فتنه را کور و دست جنایتکار استکبار را دوباره از حریم این سرزمین کوتاه کرد.

مردم انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که چراغ « ولایت» و « بصیرت » در این کشور روشن است و لذا هرگز راه شهدا و مسیر سعادت را گم نخواهند کرد و با ایمان راسخ و پیروی از رهبر حکیم و فرزانه، علیرغم سختی ها و مشکلات، در صحنه باقی خواهند ماند و « بصیرت» مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی است.

حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت حماسه شکوهمند ۹ دی، ضمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب در این یوم الله بار دیگر برائت خویش را از دشمنان ایران اسلامی و سرسپردگانش اعلام و از ملت شریف ایران می خواهد همواره با حفظ بصیرت در خط رهبری و مسیر دفاع از میراث امام راحل (ره) و شهدا یعنی «جمهوری اسلامی» ثابت قدم باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز