خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

منطقه دوم دریایی ولایت جاسک از گلوگاه های مهم و مواصلاتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۲۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منطقه دوم دریایی ولایت جاسک همواره به عنوان یکی از گلوگاه های مهم و مواصلاتی کشور است و از تمامی مسوولان و ارگان های کشوری و لشگری این شهرستان خواستاریم که هماهنگی موثر و به موقع با این منطقه را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، دریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در مراسم معارفه و  تودیع فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک افزود: رمز موفقیت و سربلندی در مسوولیت و انجام ماموریت های محوله سرلوحه قرار دادن توصیه های فرماندهی معظم کل قوا در کار ها می باشد که امیدواریم فرماندهی جدید منطقه دوم دریایی ولایت و کارکنان تحت امر با توجه با این مهم بتوانند در کارها سربلند و موفق باشند .

وی همچنین برهم افزایی هرچه بیشتر و در کنار هم بودن مسوولان و قوای سه گانه و نیروهای مسلح با بکارگیری ظرفیت‌ها با بهترین آن‌ها در جهت رفع تهدید و تحریم و توطئه ی دشمنان این نظام مقدس اشاره و تاکید کرد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین نعمت حاکم بر این جامعه ی اسلامی که امنیت می باشد، اشاره کرد و از همه مهم تر حفظ و برقراری این نعمت بزرگ را به واسطه ی رهنمودهای پدرانه و حکیمانه ی رهبر فرزانه ی دانستند.

در این مراسم ناخدایکم عرشه فرامرز بمانی به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جاسک معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم کوروش محرابی فرمانده سابق این منطقه قدردانی شد.

استان هرمزگان دارای قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش و دو منطقه شامل منطقه یکم امامت دربندرعباس و ودوم ولایت در جاسک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز