خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان جغرافیایی وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه « تستا» عنوان کرد:

تحریک نوآوری ها و ایده ها در فضای نمایشگاه«تستا»/کاربرد دو گانه محصولات و تولیدات دفاعی برای بخش های مختلف کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۹۱

امیر سرتیپ دوم مجید فخری با حضور در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی از غرفه وزارت دفاع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر فخری در حاشیه این بازدید در رابطه با تقویت ارتباط میان بخش دولتی و خصوصی برای تامین نیازمندی ها در حوزه دفاعی، گفت: واضح است که نمایشگاه چه در عرصه تأمین نیازمندی های دفاعی و چه در عرصه تولید محصولات برای بخش خصوصی و بخش های سیویل، کارکردهای بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: تحریک نوآوری ها و ایده ها در چنین فضایی میسر می‌شود. وزارت دفاع به واسطه اینکه بخش عمده ای از تولیدات و محصولاتش می‌تواند کاربرد دوگانه داشته باشد، در این جا می‌تواند توانمندی هایش را ارائه کند. همچنین بخش های خصوصی و ایده های افرادی که صاحب نظر هستند و جایی برای طرح ایده های خود پیدا نمی‌کنند، این فرصت فراهم شده‌ تا برای تبدیل شدن ایده‌ها به سازه و محصولات مختلف، حمایت شوند.

مدیرعامل سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، گفت: در حوزه فعالیت سازمان جغرافیایی هم این نمایشگاه عرصه بسیار خوبی ست که ما نیازمندی های سازمان را مطرح کنیم و بتوانیم با استفاده از پتانسیل شرکت های خصوصی و افراد صاحب نظر، این نیازمندی ها را برطرف کنیم.

فخری گفت: ان شاءلله در آینده عرصه ای برای عرضه محصولات سازمان جغرافیایی داشته باشیم. این سازمان در دو سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی داشته، ما مرکز نوآوری ژئوماتیک را به‌عنوان‌ اولین مرکز در کشور ایجاد کردیم که با به کارگیری افراد و استارتاپ هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و همچنین با جمع آوری ایده ها، می‌تواند به حوزه ژئوماتیک جهش خوبی ببخشد و ما شاهد رفع گلوگاه های فناوری چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز