خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای نگهبان:

بسیج از مولفه‌های قدرت راهبردی در بازدارندگی و اقتدار دفاعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۱۳۰

شورای نگهبان در بیانیه‌ای با تبریک سالروز تشکیل بسیج نوشت: بسیج، نهادی مسئولیت‌پذیر و راهگشا در پیشرفت کشور برای عبور از گردنه‌های سخت، جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام است.

به گزارش ایلنا، در متن بیانیه شورای نگهبان که به مناسبت فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین، منتشر شده آمده است: بسیج نهادی انقلابی برخاسته از متن مردم و گره‌گشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف است.

این بیانیه افزود: این نهاد مقدس از مهمترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

شورای نگهبان تصریح کرد: بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و در این نبرد خطیر همواره بسیج و بسیجیان جان بر کف، خوش درخشیده‌اند.

این بیانیه یادآور شد: امروزه با توجه به نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی، بر همگان روشن شده که بسیج، نهادی مسئولیت‌پذیر و راهگشا در پیشرفت کشور برای عبور از گردنه‌های سخت، جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام است.

شورای نگهبان در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شجره طیبه و امام راحل، فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز