خبرگزاری کار ایران

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد:

از در پیش گرفتن رویکرد دیپلماتیک برای مذاکره با تهران نیز پشیمان نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۴۸

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت که دولت این کشور در برابر ایران تسلیم نشده ولی از در پیش گرفتن رویکرد دیپلماتیک برای مذاکره با تهران نیز پشیمان نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از یدیعوت آحارونوت، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات متحده در برابر ایران تسلیم نشده ولی از در پیش گرفتن رویکرد دیپلماتیک برای مذاکره با تهران نیز پشیمان نیست.

وی در پایان دیدار از سرزمین‌های اشغالی، با اشاره به قریب‌الوقوع بودن دور جدید مذاکرات وین، گفت که خواستار مذاکره با ایران هستیم ولی تا ابد در این موضع باقی نمی‌مانیم.

گرینفیلد افزود که دولت بایدن در تلاش برای یافتن ساز و کار دیپلماتیک و بازگرداندن ایرانی‌ها به تعهدات برجامی است، چراکه «دیپلماسی بهترین راهکار است؛ ما از مذاکره با ایرانی‌ها پشیمان نیستیم».

وی در خصوص موضع احتمالی آمریکا در صورت شکست مذاکرات وین گفت که «خواهان جنگ دیگری در خاورمیانه نیستیم و فکر می‌کنم که ایرانی‌ها یا اسرائیلی‌ها هم خواهان آن نیستند».

نماینده دولت بایدن در سازمان ملل همچنین گفت که «همه گزینه‌ها» در قبال ایران را محفوظ می‌دانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز