خبرگزاری کار ایران

گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

نه ما در مجلس متولد شدیم و نه رئیسی در ریاست‌جمهوری/ سعی می‌کنند در فضای مجازی ذهن مسئولان را مهندسی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۱۵

نماینده لرستان در مجلس گفت: در فضای مجازی سعی می‌کنند که ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی آن قدر توانمند است و محاسبات دقیق کشور را می‌داند و قادر است که وزیر انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: روزی که از تریبون مجلس اسم آقای فیاضی قرائت شد، شنیدیم که جمعی از همکاران دو دو کردند و اعلام مخالفت کردند. همکاری را صدا زدم و گفتم آیا ایشان را دیده‌ای و صحبت ایشان را شنیده‌ای؟ گفت خیر؛ ایشان از بدنه آموزش و پرورش نیست. حال سوال این است که مگر ما در خانه ملت متولد شدیم.

وی افزود: این به این معنا نیست که اگر کسی از روز اول اشتغال در آن دستگاه ندارد، قدرت اداره آن دستگاه را ندارد. نه رد کنید و نه تایید. در فضای مجازی سعی می‌کنند که ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی آن قدر توانمند است و محاسبات دقیق کشور را می‌داند و قادر است که وزیر انتخاب کند. ما باید وزیری برای وزارتخانه حساس آموزش و پرورش انتخاب کنیم.

گودرزی بیان کرد: مشکل امروز کشور ما این است که مدیر اجرایی با سیاستگذار فاصله زیادی دارد. یعنی ما از برنامه‌ریزی استراتژیک عبور کردیم و تفکر استراتژیک باید بر سازمان‌های ما حاکم باشد.

نماینده لرستان در مجلس اضافه کرد: ما در مجلس متولد نشدیم و رئیسی در ریاست جمهوری متولد نشده و تمامی آقایان متعلق به آن بدنه نیستند. ایشان در بدنه آموزش و پرورش نیست اما مأمور به خدمت در این دستگاه حساس بوده است. فیاضی در بحث اتصال حوزه و دانشگاه مسئولیت داشته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آموزش و پرورش باید علامه شهیدی و سردار شهید بروجردی و باکری‌ها و همت‌ها را تربیت کند. فیاضی کسی است که ذهن فعالی برای این مسائل دارد. راه حل ارائه داده است. امروز مشکل آموزش و پرورش مشکل سیاست‌پژوهی است. امروز شرایط عمومی کشور و منطقه و فضای مذاکرات نیاز دارد که وفاق و همدلی ما با دولت انقلابی بیش از پیش باشد و خواهش من این است که به این وزیر اعتماد کنیم. ما می‌توانیم به این برادرمان اعتماد کنیم و از همکاران عزیز در مجلس می‌خواهم که به ایشان اعتماد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز