خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز هیات دولت انجام شد؛

تعیین استانداران البرز، قزوین و مازندران در جلسه هیأت دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۲۰

در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های البرز، قزوین و مازندران از سوی هیأت وزیران تعیین شدند.

به گزارش ایلنا، در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های البرز، قزوین و مازندران از سوی هیأت وزیران تعیین شدند.

هیأت وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه های استانداران پیشنهادی وزارت کشور، به مجتبی عبداللهی، محمد مهدی اعلایی و سید محمود حسینی پور به ترتیب به عنوان استاندران منتخب البرز، قزوین و مازندران رأی اعتماد دادند.

محمدمهدی اعلایی استاندار جدید قزوین پیش از این عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران، معاون استاندار خراسان و مدیر کل تعاون استان آذربایجان شرقی و زنجان بوده است.

مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز، شهردار مناطق ۷ و ۲۰ تهران، معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی و نیز حوزه خدمات شهری و محیط زیست و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران را در سوابق اجرایی خود دارد.

سیدمحمود حسینی‌پور نوری استاندار جدید مازندران پیش از این دستیار ویژه رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز