خبرگزاری کار ایران

درخشان در تذکر شفاهی:

مردم منتظر حرکت رئیس‌جمهور در جهت رفع مشکلاتشان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۷۴

نماینده مردم ایرانشهر خواستار اقدام هرچه سریع تر دولت در راستای رفع مشکلات مردم شد.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر درخشان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: شایسته است مجلس طرحی ارائه کند تا بعد از اتمام دوره نمایندگی شاهد جذب ۶۰ نماینده ادوار در وزارت نفت و سازمان های دیگر نباشیم. در این طرح باید مسیر خدمت شایسته و کارآمد نماینده فراهم شود تا نگران آینده نباشند، طرحی که روح آن رفتار نماینده را در مسیر خدمت صادقانه و آزادانه هدایت کند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور مردم منتظر و رنج دیده کشور توقع حرکت و موضع گیری شما را در جهت رفع مشکلات فعلی شان دارند که بعد از گذشت ۲ ماه حرکتی در این مسیر ندیده ایم.

وی بیان کرد: تذکر و گله مندی بنده از وزرای دولت به دلیل عدم پاسخگویی آن ها به نمایندگان در راستای هم افزایی و ارائه خدمت بیشتر به مردم است.

این نماینده مجلس خطاب به وزرای نیرو و بهداشت اظهار داشت: شهر پرجمعیت مرزی حوزه انتخابیه بنده همچنان مشکل آب دارد و در حوزه بهداشت و درمان آن از حداقل ها برخوردار نیست. از سوی دیگر وزیر نیرو از شرایط نامناسب مردم اهوران و لاشار برای دسترسی به آب شرب باخبر است اما اقدامی در این زمینه نمی شود.

درخشان با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه اش در گرم ترین منطقه زندگی می کنند از تعرفه سنگین برق گله کرد و در ادامه گفت: آیا شایسته نیست مردمانی که در شاخص توسعه دنیای واقعی فاصله معناداری با سایر مناطق دارند حداقل در دنیای اینترنت تا حدودی دسترسی شان مانند سایرین باشد متاسفانه در اکثر مناطق حوزه انتخابیه مردم مشکل جدی در زمینه دسترسی به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خواستار رسیدگی به راه های روستایی استان سیستان و بلوچستان شد و گفت: راه ترانزیتی این منطقه بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز به سرانجام نرسیده است از سوی دیگر سفر وزیر ورزش به دلیل ناهماهنگی‌ها به استان کنسل شد این در حالی است که مردم از حداقل های ورزشی برخوردار هستند. همچنین از دانیال شه بخش بوکسور جوان کشور که با حداقل ها مدال برنز را دریافت کرد تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز