خبرگزاری کار ایران

در جریان انتصاب داماد زاکانی در شهرداری تهران مطرح شد؛

از توجیه اصولگرایان تا واکنش شهرداری که وعده عدم انتصاب بستگانش را داده بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۳۵

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار مطلبی در صفحه کاربری خود در توییتر به اخبار منتشر شده درباره انتصاب داماد خود در شهرداری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن پیام علیرضا زاکانی به شرح ذیل است:

جهت پاسخگویی خدمت عزیزان، آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت و صرفاٌ از تجربه و دانش علمی ایشان درحوزه هوشمندسازی تهران استفاده خواهم‌کرد. این امر غیرقانونی نبوده و این حکم صرفاً برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان در این پروژه مهم صادر شده‌ است.

از توجیه اصولگرایان تا واکنش شهرداری که وعده عدم انتصاب بستگانش را داده بود

پیش از این مهدی چمران نیز در واکنش به انتصاب داماد زاکانی به سمت مشاور ویژه شهردار، گفت: من در جریان نبودم اما شنیدم و می پرسم ببینم از چه قرار است.گویا براساس نسبت و این چیزها نبوده اما سوال می پرسم. اگر یک نفر از نزدیکان باشد هم می تواند جایگاه داشته باشد به شرط اینکه توان و قابلیت پذیرش انتصابات را داشته باشد.

 نادعلی، سخنگوی شورای شهر اصولگرا نیز در این خصوص گفته است که حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا نیازمند یک مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰% مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند.  آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد. البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابط استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد. حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

این در حالی است که علیرضا زاکانی در مناظرات انتخاباتی بر سر کار نیاوردن بستگان و اقوام خود تأکید کرد و ادعا کرد که قصد دارد شایسته‌گزینی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز