خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ نعمتی:

نیروی زمینی ارتش با تمام توان در خدمت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۸۶

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان امام حسن فومن گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان در خدمت مردم است و در زمینه ارائه خدمات به مردم گیلان و سایر مناطق کشور تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از بخش ICU بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن با اشاره به اینکه گیلان از نخستین استان‌های درگیر با ویروس کرونا بود، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش از همان روزهای اول کرونا با تمام امکانات به کمک مسئولان استانی و دستگاه‌های متولی در این زمینه آمد.

وی با بیان اینکه مشکلات و کمبودها در استان گیلان شناسایی شده است، گفت: تفاهم نامه‌هایی بین فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولان گیلان برای رفع محرومیت‌ها و کمبودها در این استان امضا شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ما در راستای مأموریتی که داریم سرباز این نظام هستیم و مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در استان گیلان پادگانی ندارد بنابراین با مردم این استان ارتباط کمتری داشته‌ایم.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا نیروی زمینی ارتش برای کمک به گیلان وارد شد و با همکاری مسئولان استان اتفاقات خوبی رخ داده است، تاکید کرد: توانستیم در این مدت خدماتی را در این استان به‌ویژه شهرستان فومن به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اجرا و بهره‌برداری چهار پروژه نیروی زمینی ارتش در شهرستان فومن، تصریح کرد: در مجموع برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به احداث بیمارستان تنفسی در شهر رشت اشاره و با بیان اینکه این مرکز درمانی در پنج روز ساخته و تحویل مسئولان بهداشت و درمان استان گیلان شد، گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان در زمینه ارائه خدمات به مردم گیلان و سایر مناطق کشور تلاش می‌کند.

امیر سرتیپ نعمتی در پایان با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی ارتش در تمام نقاط کشور، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر  همواره در نخستین روزهای حوادث غیر مترقبه یا ... برای کمک به مردم وارد عمل و میدان شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز