خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

رسانه سرباز خط مقدم جنگ نرم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۱۰

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه رسانه ها، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به بیگانگان منعکس می کنند، گفت: رسانه سرباز خط مقدم جنگ نرم است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست تخصصی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اصحاب رسانه با بیان اینکه آنچه داریم به برکت شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است و با حفظ این ارزش ها تمامیت ارضی و اقتدار ما حفظ می شود، گفت: دنیای امروز دنیای انفجار اطلاعات و فناوری است و رسانه ها در هر کشوری از مولفه های قدرت آن کشور محسوب می شوند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن ها مطرح است و اولین مولفه در تسلط بر ذهن ها، رسانه ها هستند، گفت: کسانی که از امکانات بیشتری برخوردارند با تکیه بر رسانه افکار خود را گسترش می دهند چراکه رسانه ابزار و مولفه جنگ نرم است.

وی خطاب به اصحاب رسانه تصریح کرد: شما سرباز خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن هستید.

امیر سیاری اظهار کرد: استکبار اگر تاکنون تعرضی نکرده نمی تواند و جرات آن را ندارد و نمونه آن در دفاع مقدس ثابت شد و امروز می داند اگر تعرض کند آن چنان ضربه ای می خورد که پشیمان می شود و این همان توان بازدارندگی ما است که از طریق رسانه ها منعکس و منتقل می گردد.

وی تصریح کرد: اثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت رسانی  و قدرت بازدارندگی بسیار مهم است؛ چرا که اگر نتوانیم این اثر بازدارندگی را منتقل کنیم کاری از پیش نرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه مردم یاری و خدمت رسانی به هموطنان در بحران های پیش رو گفت: ارتش در تمام موقعیت های حساس و بحرانی از جنگ تا زلزله، سیل و بیماری همواره به شعار «ارتش فدای ملت» عمل کرده است که انعکاس بخشی از این فعالیت ها و خدمت رسانی ها از طریق رسانه ها به مردم صورت می گیرد.

در این نشست صمیمانه و تخصصی روابط عمومی ستاد ارتش با اصحاب رسانه که با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار، رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش صبح امروز در محل سالن مشکات اداره عقیدتی سیاسی این ستاد برگزار شد، تعدادی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جمعی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای هم افزایی و ارتقای سطح فعالیت های رسانه ای ستاد ارتش پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز