خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛

پیکر سرلشگر فیروزآبادی در حرم امام رضا علیه السلام تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۴۴۳

پیکر سرلشگر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز شنبه با حضور مسوولان ارشد استان خراسان رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش ایلنا،مراسم تشییع پیکر سرلشگر فیروزآبادی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، استاندار، تولیت آستان قدس رضوی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مردم در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

قرائت قرآن کریم، مرثیه سرایی از جمله برنامه های تشییع پیکر رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح بود. سپس نماز میت توسط آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر مرحوم فیروز آبادی اقامه شد. پس از اقامه نماز پیکر آن مرحوم در صحن آزادی حرم مطهر امام هشتم(ع) به خاک سپرده شد. 

سردار سرلشگر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی، رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا دیروز بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت.

سرلشگر فیروزآبادی در دوران ۸ ساله دفاع مقدس در سمت‌هایی چون جانشینی نخست‌ وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص)، ستاد امداد و درمان جنگ، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول فعالیت بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.

پیکر سرلشگر فیروزآبادی صبح امروز نیز با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در ستاد کل نیروهای مسلح در تهران تشییع شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز