خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مشترک تجاری میان شرکت‌های ایرانی با تجار و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان عراق

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۲۹

نشست مشترک تجاری میان شرکت‌های ایرانی مشارکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه با تجار و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان برگزار شد .

به گزارش ایلنا، نشست مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق، عصر پنج‌شنبه چهارم شهریور ماه، با حضور مهدی شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، مهندس احمد علی احمد، معاون استاندار سلیمانیه، شیخ مصطفی عبدالرحمن، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان، معاونین اتاق بازرگانی حلبچه و اتحادیه پیمانکاران سلیمانیه و مدیران و نمایندگان شرکت‌های ایرانی مشارکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه و تعدادی از فعالان اقتصادی و بازرگانان اقلیم کردستان عراق در محل هتل رامادای سلیمانیه برگزار شد.

در این برنامه، تجار و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان در قالب نشست های B۲B در خصوص زمینه‌های همکاری مذاکره و تبادل نظر کردند.

در ‌پایان این نشست نیز سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، معاون استاندار سلیمانیه و رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان، ضمن مهم توصیف کردن برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های تجاری مشترک، بر ضرورت تقویت ارتباطات فیمابین تجار و بازرگانان دو طرف با هدف تقویت و توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان به ویژه حوزه سلیمانیه تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز