خبرگزاری کار ایران

احمدی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

مشکلات امروز صنعت آب و برق کشور فردی جهادی مانند محرابیان می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۳۸

عضو کمیسیون انرژی، گفت: با توجه به مشکلات امروز آب و برق می‌طلبد که فردی جهادی مانند مهندس محرابیان سکاندار وزارت نیرو باشد. این وزارتخانه اکنون نیازمند ابتکار، خلاقیت و مدیریت جهادی است و وزیر متصدی باید دانش و تحصص را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی احمدی نماینده عضو کمیسیون انرژی در جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو به عنوان موافق وی طی سخنانی گفت: آقای محرابیان فردی است که وزیر صنایع معادن و دستیار رئیس‌جمهور با ماموریت اجرای طرح مهر ماندگار بوده است که ۹۰۰ طرح بزرگ عظیم و ماندگار در حوزه‌های نیروگاه، پتروشیمی، پالایشگاه، سد، راه و ... اجرا کرده است. آن‌هایی که در بحث سابقه مدیریت این شخصیت صحبت می‌کردند، به این نکات توجه بفرمایید.

وی افزود: شخصیتی که مجری طرح مدیریت و اصلاح مصرف سوخت بوده و نتیجه آن ده میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی بوده است. مهندس محرابیان علاوه بر سوابق مرتبط، تحصیلات مرتبط با وزارتخانه پیشنهادی دارد، تعجب می‌کنم از بعضی مخالفان محترم که گفتند رشته مرتبط نیست وزرای قبلی هم اکثریت تحصیلکرده عمران بودند.

نماینده کنگان، دیر و جم در ادامه بیان کرد: اهم اقدامات مهندس محرابیان در طرح مهر ماندگار داشته باشم به اتمام رساندن ۹۰۰ پروژه کلی و بزرگ از جمله اتمام پروژه‌های نیروگاهی، ۳۸ طرح نیمه تمام سد و افزایش حجم ذخایر آب کشور، اتمام ۱۲ شبکه فاضلاب و تحت پوشش قرار گرفتن جمعت شهری و سایر پروژه‌های عظیمی چون گازرسانی و .. از جمله کارها و خدمات او بوده است.

وی افزود: همکاران بزرگوار مهندس محرابیان از جنس مردم است و درد مشکلات را خوب می‌داند سوابق ایشان نشان می‌دهد که تعامل خوبی با نماینگان مردم برای رفع مشکلات دارد. امروز ما در این وزراتخانه به فردی نیازمندیم که در کوتاه‌مدت بتواند مشکلات عدیده را گره‌گشایی کند که من مرد این میدان را مهندس محرابیان می‌دانم.

احمدی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات امروز آب و برق می‌طلبد که فردی جهادی مانند مهندس محرابیان سکاندار وزارت نیرو باشد. این وزارتخانه اکنون نیازمند ابتکار، خلاقیت و مدیریت جهادی است و وزیر متصدی باید دانش و تحصص را داشته باشد. امروز دیگر جای آزمون و خطا نیست، همگی از نقش آب و برق مطلع هستیم پیشرفت و توسعه و تحقق سند چشم انداز و برنامه توسعه کشور نیازمند تامین آب و برق مطمئن و پایدار بوده و هست.

وی افزود: بنابراین تامین آب و برق در اولویت کارهای ایشان است. یکی از برنامه‌های خوب ایشان استفاده از دریاست؛ امروز ساحل نشینان خلیج فارس چشم انتظار این اقدام منطقی و استفاده از آب‌شیرین کن‌هایی است که وعده داده‌اید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز