خبرگزاری کار ایران

لارگانی در صحن مجلس:

وزیر پیشنهادی کار با بزرگ‌نمایی خود، انحراف را آغاز کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۱۶

نماینده مردم فلاورجان گفت: بزرگ‌گویی و بزرگ‌نمایی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی انحراف است و باید جلوی آن را گرفت.

به گزراش خبرنگار ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت گفت: در بحث مخالفتی که با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر عبدالملکی داشتم، گفتم که ایشان در جایی فرموده بودند «برای جایگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور بهتر از من وجود ندارد و اگر به بنده رای ندهید و رای نیاوردم وزیر بعدی را هم خودم معرفی می‌کنم یا خودم انتخاب می‌کنم.»

وی ادامه داد: آقای عبدالملکی فرمودند چیزهایی که به من نسبت داده شده کذب است آقای رئیس  من از شما  خواهش می‌کنم حضرتعالی این مطالب را راستی‌آزمایی کنید؛ چراکه این مطالب بالاخره ضبط شده است اگر مطلبی که ایشان گفتند وجود نداشته باشد من عذرخواهی می‌کنم.

لارگانی گفت: آقای عبدالملکی مصاحبه‌ها داشتند و گفتند نسبت‌هایی که به من دادند کذب است در رسانه‌ها پول‌پاشی کردند، فلانی دروغ می‌گوید من خواهش می‌کنم که همکاران به این مطالب توجه داشته باشند مباحث را بررسی کنید و اگر ایشان این مطالب را نگفته است، هر چه شما بگویید می‌پذیرم. این بزرگنمایی و بزرگ‌گویی در واقع آغاز انحراف است و باید جلوی این انحراف گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز