خبرگزاری کار ایران

مومنی راد به ایلنا خبر داد؛

نظر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات درباره «انتخاب» و «آفاق نیوز»

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۵۹

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات از مجرم شناخته شدن دو پایگاه خبری آفاق‌نیوز و انتخاب در دادگاه مطبوعات خبر داد.

احمد مومنی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح آخرین جلسه دادگاه مطبوعات، اظهار کرد: در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۳ پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده اول مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری آفاق نیوز به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی بود، گفت: هیأت منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهم را مجرم دانست و نیز با اتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به اینکه پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری انتخاب به اتهام نشر اکاذیب و مطلب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر بود، گفت: هیأت منصفه با اتفاق آرا متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم دانست و نیز با اتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

مؤمنی راد در خصوص سومین پرونده‌ای که در این دادگاه بررسی شده است نیز گفت: پرونده سوم مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب بود که با توجه به اعلام رضایت شاکی قبل از تشکیل دادگاه رئیس دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز