خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش ۱۲ هزار کادر پزشکی را برای مقابله با کرونا به کار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۲۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع ویروس کرونا با روحیه آفندی و جهادی برای مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

به گزارش ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در مراسم افتتاح داروخانه اختصاصی بیماران کرونایی جنب داروخانه ۲۹ فروردین که در میدان حر تهران برگزار شد، اظهار داشت: احداث این داروخانه را به همرزمانم که حماسه دیگری آفریدند و ظرف ۴۸ ساعت با ساخت این مجموعه بزرگ رکورد زدند را تبریک می گویم.  

این داروخانه که مخصوص بیماران کرونایی است ذیل داروخانه ۲۹ فرودین ساخته شده است.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین گفت: «آیت الله رئیسی» رئیس جمهوری مردمی، دلسوز و ولایتمدار به این مجموعه  تشریف آورد و از کارکنان این داروخانه قدردانی کرد و ما نیز به احترام حضور رئیس جمهوری و به منظور تکریم ارباب رجوع، این مجموعه را راه اندازی کردیم.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات نزاجا در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع این ویروس با روحیه آفندی و جهادی برای مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

وی گفت: نزاجا توانست با امر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور مضاعف نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا، در این عرصه با خلاقیت، نوآوری و خدمت گزاری ویژه، عرصه مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کند.  

حیدری ادامه داد: ما به سطحی از توانمندی رسیده ایم که در ظرف پنج روز یک بیمارستان تنفسی را احداث و تجهیز می کنیم و تاکنون در استان های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اصفهان بیمارستان تنفسی احداث کرده و همچنین در آینده نزدیک در استان گیلان نیز یک بیمارستان تنفسی احداث خواهیم کرد، هم اکنون در ۱۴ نقطه از سراسر کشور پایگاه سلامت و در سه نقطه از تهران نیز مرکز واکسیناسیون سیار و ثابت را احداث کرده ایم.  

وی گفت: همچنین در هر استانی که از ما درخواست شده نقاهتگاه و مراکز پسا بیمارستانی احداث کرده و می کنیم که تعداد آن فعلا ۹ مرکز نقاهتگاهی در سطح کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز