خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی به ایلنا خبر داد؛

حضور ۸ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه امروز فراکسیون راهبردی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۶۲

نشست فراکسیون راهبردی مجلس، با حضور چند تن از وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هم‌اندیشی فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم عصر امروز از دقایقی قبل آغاز شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس پیش از آغاز این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات این جلسه، گفت: نشست فراکسیون راهبردی مجلس، عصر امروز در دو نوبت تشکیل شده است و با توجه به معرفی وزیران پیشنهادی کابینه سیزدهم از سوی رئیس‌جمهور، در جلسه علنی فردا فهرست اسامی اعلام وصول  می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام وصول لیست کابینه پیشنهادی، به مدت یک هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس به بررسی برنامه‌‌های وزرای پیشنهادی خواهند پرداخت.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب در ادامه بیان کرد: همچنین وزیران پیشنهادی به موازات حضور در کمیسیون‌های مجلس در فراکسیون راهبردی و نیروهای انقلاب مجلس نیز حاضر و به دفاع از برنامه‌های خود می‌پردازند و پس از اتمام بررسی‌ها در صحن و جلسه علنی رای اعتماد به کابینه را طبق جدول‌بندی ‌و برنامه‌ریزی‌های  قانونی شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم تبریز درباره برنامه امروز فراکسیون راهبردی اظهار داشت: امروز آقایان اوجی، محرابیان، عین الهی، زارع پور و سجادی به ترتیب وزیران پیشنهادی نفت، نیرو، بهداشت، ارتباطات و ورزش و جوانان در نوبت اول جلسه حضور دارند و در نوبت جلسه دوم نیز وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی و دادگستری آقایان رستم قاسمی، حجت‌الله عبدالملکی و امین حسین رحیمی برای بیان و تشریح برنامه‌های وزارتخانه معرفی شده حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز