خبرگزاری کار ایران

حسین زهی در تذکر شفاهی:

با نبود عدالت آموزشی چگونه سند تحول محقق می‌شود/ سیستان و بلوچستان ۱۰۰هزار بازمانده از تحصیل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۵۵

نماینده خاش با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار کمبود معلم و ۱۰۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد، تصریح کرد:‌ با نبود عدالت آموزشی چگونه سند تحول محقق می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس با بیان اینکه شرایط کرونایی وحشتناکی در سیستان و بلوچستان سیاه بخت بسیار بد است، اظهار داشت: آیا نبود دارو، تجهیزات و تخت بیماریتانی بر این فاجعه دامن نزده است؟ وظیفه دولت تامین آب برق و آموزش است در انتخابات‌های مختلف مردم پای صندوق‌ها حضور پیدا کردند اما متاسفانه دولت‌ها شهرهای کوچک و روستاها را فراموش می‌کنند و به شهرهای بزرگ رجوع می‌کنند. 

وی تصریح کرد: نباید از سکوت مردم سوءاستفاده شود و به آن‌ها خدمات نداد. 

عضو نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خطاب به وزیر صنعت گفت: آیا در جریان هستید که مافیا وجود دارد و روز به روز مصالح ساختمانی از جمله فولاد سر به فلک می‌کشد. 

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور نیز گفت: قانون جای خود را به رابطه داده است. 

حسین زهی همچنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اولین شعار برنامه‌های مهم شما در سی و پنجمین همایش روسای آموزش و پروش بود که اجرایی نشد. سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های کمی و کیفی در پایین‌ترین سطح در کشور قرار دارد و ۱۱ هزار کمبود معلم و ۱۰۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد. حضور کرونا و نبود عدالت آموزشی چگونه سند چشم‌انداز تحول را محقق می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز