خبرگزاری کار ایران

دریادار خانزادی:

نیروی دریایی ایران حضور قدرتمندی در رژه عظیم دریایی روسیه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۳۴

فرمانده نیروی دریایی کشورمان تاکید کرد: امسال قوی‌ترین حضور میان نیرو‌های دریایی حاضر‏، متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که با دو فروند شناور مکران و سهند در این رژه عظیم شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما امروز به مناسبت سالروز تاسیس نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ حضور داریم و کشور‌هایی که صاحب قدرت و توانمندی هستند که می‌توانند عرصه اقیانوس‌ها را بپیمایند در این رزمایش حضور دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همکاری‌های نظامی وقتی به این سطح می‌رسد معنای خاصی دارد، زیرا صف بندی‌ها را مشخص می‌کند.

وی گفت: امسال قویترین حضور میان نیرو‌های دریایی حاضر‌، متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که با دو فروند شناور مکران و سهند در این رژه عظیم شرکت کرد.

وی ادامه داد: شرایط آبراه‌های روسیه به گونه‌ای است که مکران ما با آن عظمت به دلیل کمبود عمق دریا می‌بایست کمی دورتر بایستد و این نشان دهنده ظرفیت ایران در رژه‌های عظیم است.

خانزادی تصریح کرد: حضور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در این رژه عظیم نشانگر تعمیق روابط دریایی ایران و روسیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز