خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی مطرح کرد؛

پیگیری جدی حادثه اتوبوس خبرنگاران در دستور کار قوه قضائیه/ ۵۰ درصد تقصیر متوجه راننده و ۵۰ درصد متوجه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۳۱

سخنگوی قوه قضائیه، گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه هم دادستان محل و هم رئیس کل دادگستری استان ورود پیدا کردند و پیگیری‌های جدی در ارتباط با رسیدگی به این موضوعات در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در جریان نشست خبری امروز خود پیرامون حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، ضمن ابراز همدردی با خانواده داغ‌دیدگان این حادثه، گفت: رسیدگی به این پرونده‌ها به صورت ویژه در قوه قضاییه انجام می‌شود. با دستور رئیس قوه قضاییه هم دادستان محل و هم رئیس کل دادگستری استان ورود پیدا کردند و پیگیری‌های جدی در ارتباط با رسیدگی به این موضوعات در دستور کار است.

سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد: در مورد اتوبوس خبرنگاران نتیجه کارشناسی واصل شده و حکایت از این دارد که ۵۰ درصد تقصیر متوجه راننده بوده و ۵۰ درصد دیگر متوجه مسئولان و متولیان بوده است. تاکید شده است که در هر حال این پرونده با سرعت و دقت رسیدگی شود. هیچ یک از عوامل موثر در بروز این حوادث مغفول نماند و هر یک تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

وی گفت: گاهی فرآیندهای کارشناسی زمان بر است اگر این فرآیند کارشناسی نبود ما زودتر رسیدگی می‌کردیم. من اطمینان می‌دهم که هرکسی به هر نسبت در این حوادث مقصر شناخته شود، حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز