خبرگزاری کار ایران

واعظی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۵۸

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای (دامت برکاته)

با سلام و احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان از تعهد، توانمندی و تجربه مدیریتی شما دارد، صمیمانه تبریک می گویم.

در پرتو عنایات الهی و تدابیر راهگشا و هدایتگر مقام معظم رهبری، امروز قوه قضایه مزیّن به حضور شخصیتی گردید که در مقاطع مختلف و حسّاس نظام اسلامی نقش آفرین بوده و سرمایه ای غنی از گنجینۀ تجارب و مدیریت در فعالیت های مختلف این قوه را در کارنامه خود دارد.

یقین داریم با حضور حضرتعالی در این جایگاه مهم که نماد اراده نظام اسلامی برای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و تأمین امنیت اجتماعی است، بیش از پیش شاهد افق های روشن در اجرای عدالت اجتماعی در عرصه های گوناگون خواهیم بود.

دوام توفیقات حضرتعالی را در انجام وظایف محوله و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز