خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در پاسخ به تذکر نماینده شهرضا:

مشکل تامین لاستیک رانندگان عصر امروز در جلسه‌ای بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۳۰

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شهرضا درخصوص قیمت های چند برابری روغن و لاستیک کامیون داران، گفت: عصر امروز جلسه‌ای در هیات رئیسه با موضوع بررسی مشکلات تامین لاستیک کامیون داران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سمیه محمودی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست گفت: زمانی که مردم شریف استان اصفهان به ویژه شهرستان های جنوبی مانند سمیرم و شهرضا به دلیل کمبود شدید منابع آبی و نامناسب بودن آب شرب، دچار مشکل شده اند، انتقال آب از سد بزرک به سایر استان ها مصداق بارز سوءمدیریت و خیانت به مردم است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس یازدهم خطاب به نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، افزود: انتظار می رود در پایان دولت، طرح هایی که دارای مشکلات زیست محیطی و تنش های اجتماعی هستند، از دستور کار خارج شوند. از دستگاه های نظارتی و هیات رئیسه به ویژه شما انتظار می رود از پیگیری و تصویب این طرح ها جلوگیری کنید.

وی در تذکری دیگری خطاب به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: پیش از این نیز درباره مشکلات رانندگان در تامین روغن و لاستیک تذکر دادم که امیدوارم با بررسی طرحی که درباره الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی نسبت به تذکرات نمایندگان است، بتوان به تذکرات رسیدگی کرد.   

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر رانندگان به دلیل تامین روغن و لاستیک دچار مشکل هستند و عده ای سودجو بازار را به دست گرفته و این کالاها را چند برابر قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که باید مشکل آنان رفع شود.

وی همچنین در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و ضرورت تعیین تکلیف خرید تضمینی و توافقی دام عشایر و روستاییان تاکید کرد و ادامه داد: نابسامانی بازار دام موجب ضرر این عزیزان شده که باید به آن رسیدگی کرد. همچنین پیگیری مطالبات گاوداران استان اصفهان از ضروریات است.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: عصر امروز جلسه ای در هیات رئیسه با موضوع بررسی مشکلات تامین لاستیک کامیون داران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز