خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

قدردانی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا از حضور مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۹۳۹

حجت‌الاسلام سعیدی در پیامی از حضور پرشور و پرمعنای ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی از ملت تاریخ‌ساز ایران اسلامی به‌واسطه حضور و مشارکت پرشور و پرمعنا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمان نضج گرفتن انقلاب اسلامی ایران توسط بزرگ پرچم‌دار قرون متمادی حضرت امام خمینی (ره)، عرصه‌های تقابل جبهه حق و باطل یکی پس از دیگری، ورق‌های اعجاب‌انگیز تاریخ را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زد و آن را صرفاً تاریخی مکتوب در گوشه کتابخانه‌ها قرار نداد؛ زیرا شاکله انقلاب اسلامی بر حق قرار داشته و کسی نتوانست مانع صیرورت آن شود.

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

اکنون در یکی از دوران تکامل نظام انقلابی و اسلامی ایران، تمام جبهه معاند، در دوران بسیار سخت، خطیر و طاقت‌فرسای عارض شده بر مردم، عزم خود را جزم نمودند تا با تکرار آزمون بخت نامراد خود مانع تحولی شگرف از حضور مردمی روشن ضمیر و هدایت شده برای ترسیم آینده مطلوب خود در انتخابات ریاست جمهوری شوند، اما با هدایت‌های سکاندار انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت آیت‌اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بحمداللّه به تکلیف خود عمل نمودند و دشمنان همواره غافلند که وعده‌های الهی محقق می‌گردد و یوم‌اللّه تکرارشدنی می‌باشد.

به شکرانه قدردانی از هم‌میهنان فهیم و تاریخ‌ساز خصوصاً نیروهای مسلح، پیشانی بر خاک نهاده و سجده شکر بجا می‌آوریم و برای دولت انقلابی و نورانی جدید دعای موفقیت و عاقبت به خیری می‌نمائیم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز