خبرگزاری کار ایران

کدخدایی در جمع خبرنگاران:

ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی وجود داشته باشد درباره مشکلات برگزاری انتخابات قطعاً پیگیری و رفع کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۱۶

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی وجود داشته باشد درباره مشکلات برگزاری انتخابات قطعاً پیگیری و رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است. 

وی ادامه داد: این رویداد برای رأی اولی ها بسیار مهم است و جشن ملی محسوب می شود. 

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی پیگیری کردم و الان بسیاری ازاین مشکلات حل شده است. ستاد مرکزی اگر مشکل دیگری هم وجود داشته باشد، پیگیری خواهد کرد. 

کدخدایی بیان کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم ما از ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأیحاضر شدند و ان‌شاالله همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند جمهوریت نظام بار دیگر با حضور مردم تثبیت شود.

وی گفت: گاهی اوقات اشکالات اجرایی چون ابتدای صبح است در روند انتخابات به وجود می‌آید. مشکلاتی چون دیر و یا کار نکردنسامانه‌‌ها بود که خوشبختانه پیگیری شد و با پیگیری‌های معاونت اجرایی انتخابات و دوستانمان در اداره کل انتخابات و الان بسیاری ازمشکلات رفع شدت است.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطر نشان کرد: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی وجود داشته باشد درباره مشکلات برگزاری انتخابات قطعاً پیگیری و رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز