خبرگزاری کار ایران

رضایی:

دولت‌هایی که موفق نشدند «این کاره» نبوده‌اند/من اقتصاد خوانده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۹۸

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره این که دولت‌های دیگر برنامه داشتند اما اجرایی نشدند، عنوان کرد: دلیلش این بوده است که این کاره نبوده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  محسن رضایی در یک گفت‌وگو درباره حضورش در این دوره از انتخابات گفت: به دلیل تجربه ، دانش و برنامه در این دوره از انتخابات  امده ام. من سخترین دوران را پشت سر گذاشتم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  درباره این که دولت‌های دیگر برنامه داشتند اما اجرایی نشدند، عنوان کرد: دلیلش این بوده است که این کاره نبوده اند، برنامه سنجاق شده به  دولتمردان به نتیجه نمی رسد برنامه باید کارشناسی شده باشد من اقتصاد خوانده‌ام.

وی درباره این که آیا از زندگی مردم اطلاع دارد یا خیر بیان کرد:من واقعا شرمنده ام، طی ۳ ماه ۲۵ استان  رفتم ، به زندگی مردم رفتم؛  نان‌های قزصی ، کولبری و زباله گردی را دیدم و از خودم خجالت کشیدم .

رضایی درخصوص این‌که ایا از قیمت‌ها خبر دارد گفت:کدام قیمت ها ؟ قیمت‌های دیروز یا امروز؟ بی ثباتی و هرج بیداد می کنند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این که مردم  چرا باید وی اعتماد کنند،افزود: من جای مردم بودم به برنامه و کارنامه اعتماد می کردم و بدون تحقیق به کسی اعتماد نکنند . برنامه و کارنامه من روشن است و من آمده ام خود را فدای ملت ایران کنم نه مردم را فدای خودم و آشنایان کنم. 

وی تاکید کرد:مردم به سادگی اعتماد نکنند، سیاست های اقتصادی ما در همه زمینه ها و تحریم ها موثر است باتوانایی داخلی جوان ها که  پای کار بیایند آن‌ها را برطرف می‌کنند.

این نامزد انتخابات درباره کابینه‌اش گفت: صحبت‌های نهایی در حال انجام است.  

وی درباره تمکین از نتیجه رأی مردم عنوان کرد: من تا حالا تمکین کردم ، اگر دولت‌های قبلی دوباره بر سر کار  بیایند شرایط سختی بر ایران حاکم خواهد شد.

رضایی درباره پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی گفت: دولت‌های  هم نمی‌دانستند هم می‌ترسیدند که  خراب کنند‌. صد در صد می‌شود این مقدار یارانه داد.من اقتصاد دان هستم و می‌توانم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  درباره خانواده اش گفت: دوتا پسر داشتم یکی‌شان  فوت کردند و دیگری هم  دکتری دارد و کارمند مجمع است. ۳ دختر دارم که ۲تای آن‌ها خانه دار و دیگری کارمند بانک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز