خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه؛

مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۴۸

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: ایجاد مدیریت نظارت بر وکلا، ‌مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی، اقدامی تحولی در راستای سامان‌ بخشی به نظارت در حوزه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز چهارشنبه (۵ خرداد ماه)، طی مراسم تودیع و معارفه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق رییس دیوان عدالت اداری و سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، محبوبه میرزا بیگی به عنوان مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه معرفی شد و از زحمات فرخزاد جهانی مدیر پیشین این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مصدق با اشاره به ایجاد ساختار جدید و تحول در تشکیلات معاونت حقوقی و امور مجلس و جایگاه ارزنده مدیریت مذکور افزود: بی‌تردید حضور مدیران توانمند و کارکنان خدوم و دلسوز و همکاری آن‌ها، منشأ اقدامات اصولی و سازنده در این بخش خواهد بود و تداوم اقدامات نوآورانه و تحول‌مدار را در پی دارد.  

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس، با یادآوری اقدامات سازنده و نوآورانه دکتر جهانی در این اداره، ضمن قدردانی از اهتمام، تلاش و مساعی وی در سامان‌بخشی به حوزه نظارت بر وکلا، مشاوران و مترجمین رسمی افزود: با توجه به انتقال دکتر جهانی و اهتمام ایشان در انجام خدمت در سنگری دیگر، بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه مهم و حساس، خانم دکتر میرزا بیگی تشخیص داده شد. با توجه به سابقه ۲۰ ساله ایشان در قضاوت و شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی که در ایشان سراغ داریم، امیدواریم این مجموعه به نحو احسن و مبتنی بر نظام‌مندی حداکثری مدیریت شود.   

در ادامه این مراسم فرخزاد جهانی به بیان خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در طول مدیریت خود پرداخت و خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای طی این مدت صورت گرفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها سراسری کردن سامانه سنام و فراهم ساختن بسترهای لازم برای بهره‌مندی مترجمان رسمی سراسر کشور از این سامانه، اهتمام برای انجام برنامه‌محور تکالیف موجود و انجام اقدامات سازنده در حوزه وکالت به خصوص تدوین آیین‌نامه مربوط است.

وی در پایان از همراهی و تلاش همکاران و کارکنان این مدیریت در راستای انجام بهینه امور تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین محبوبه میرزا بیگی مدیر جدید نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی قوه قضاییه با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری در دو بعد تکریم ارباب رجوع و مناسبات فی مابین کارکنان مدیریت افزود: رویکرد مدیریت در این دوره اتخاذ رویکرد علم‌محور و برنامه‌محور به صورت توأمان خواهد بود و امیدواریم با سرلوحه قرار دادن رعایت انضباط و انجام به موقع تکالیف و وظایف محوله، در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع سربلند باشیم.

در این مراسم مدیران، مستشاران قضایی و کارکنان معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز