خبرگزاری کار ایران

فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات:

شعار من تحول و عدالت است/ شاهد ساختار دولتی عمودی در کشور هستیم/ افراد معتقد به جمهوری اسلامی را سر کار می‌آورم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۰۳

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شعار من تحول و عدالت است. در سال‌های اخیر تلاش‌هایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته که نیاز به تحول دارد و باید در حوزه ساختار، برآیند و افراد انجام شود و در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تا حدودی سیاسی صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر، افزود: ما شاهد یک ساختار دولتی عمودی هستیم و امیدوارم بتوانم با استفاده از دو محور اقتصاد دیجیتالی که تکیه بر خدمات دارد و پیشران تولید شاهد افزایش اشتغال باشیم و در حوزه صنعت هم نوسازی صنعتی را اجرا کنیم. 

فیروزآبادی افزود: باید به فکر توسعه دولت دیجیتال هم باشیم و در حوزه عدالت هم در بخش مجازات و پیگیری متخلفان قوای دیگر کار می‌کنند اما در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه امیدوارم دولت به مثابه پلت‌فرم را اجرا کنم، اظهار کرد: شفافیت لازم را از این طریق در کشور ایجاد می‌کنم. همچنین امیدوارم نوسازی در تأمین اجتماعی و بیمه آن را عملی کنم. 

وی تصریح کرد: در کشور نباید کوله‌بری وجود داشته باشد و این به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه اقتصادی بوده است که باید با همکاری و همراهی همه ملت و بسیج کردن آنان این مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز