خبرگزاری کار ایران

صباغیان بافقی در تذکر شفاهی:

برای رعایت پروتکل‌ها، نمایندگان در محیط‌های مختلف هستند/ چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۱۹

یک نماینده با اشاره به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ها در مجلس گفت:بنده هفته گذشته در محل کمیسیون تلفیق بودم و هر چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکرد، امروز هم نمایندگانی که در این اماکن حضور دارند، مورد بی‌توجهی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه مجلس شورای اسلامی و ارسال گزارش های مجلس به قوه قضائیه، اقتدار مجلس را می رساند. اینکه مجلس قانونی تصویب کند، اما اجرا نشود و ۱۳ مورد آن ابلاغ نشود، ضعف مجلس بوده، لذا جا دارد از اقتدار مجلس و نمایندگان و هیات رئیسه تشکر کنیم که حتی شخص اول قوه مجریه هم باید پاسخگو و تابع قوانین باشد.

این نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه ما اعمال ماده ۲۳۴ کنیم، اما اجرای آن پروسه های طولانی طی کند و مشخص نشود که اجرا شده یا خیر، ضعف مجلس بوده، لذا باید تا زمان اجرا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیمی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و مشروطه حضور دارند، گفت: بنده هفته گذشته در این محل بودم و هر چقدر برای ارائه پیشنهاد فریاد زدم، کسی توجه نکرد، از این رو امروز هم نمایندگانی که در این اماکن حضور دارند، مورد بی توجهی قرار گرفتند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: بخش انفورماتیک این موضوع را مورد توجه قرار دهد تا در حق هیچ یک از نمایندگان اجحافی صورت نگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز