خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کنگره سالانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها پنج شنبه برگزار می‌شود/ با آیت‌الله سیدحسن خمینی دیدار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۰۰

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از برگزاری سومین کنگره سالانه این انجمن در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: روز چهارشنبه جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن برای تجدید عهد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم امام خمینی حاضر و با یادگار گرامی امام آیت‌الله سیدحسن خمینی دیدار و گفتگو می‌کنند.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، اظهار کرد: هفدهمین مجمع عمومی و سومین کنگره سالانه‌ این حزب با حضور تمامی اعضا روز پنج شنبه ۱۴ اسفند به صورت حضوری مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن برای تجدید عهد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم امام خمینی حاضر و با یادگار گرامی امام آیت‌الله سیدحسن خمینی دیدار و گفتگو می‌کنند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها بیان کرد: در مراسم افتتاحیه کنگره، که از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح پنجشنبه برگزار و به صورت آنلاین پخش خواهد شد، من درباره‌ فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی کشور و اصول راهبردی انجمن در انتخابات ۱۴۰۰ سخنرانی خواهم کرد و پس از آن مراسم با پخش پیام ویدیویی سید محمد خاتمی به کنگره و پخش سخنان یادگار امام در دیدار با اعضای شورای مرکزی ادامه پیدا خواهد یافت و پس از مراسم افتتاحیه، نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن به مدت ۲ ساعت برگزار خواهد شد. 

صادقی خاطرنشان کرد: در این نشست پس از انجام دستورهای عادی، مانند گزارش فعالیت یک سال گذشته انجمن و تشکیل شعب استانی و انتخاب بازرسان، گزارشی از مباحث چند ماه گذشته در دفتر سیاسی و نیز مصوبات شورای مرکزی انجمن درباره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ و شوراهای شهر  و روستا به مجمع ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: سپس راهبردها و الزامات و چگونگی مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات و ویژگی‌های نامزد مطلوب اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مورد بحث قرار خواهد گرفت. چگونگی تعامل انجمن با دیگر احزاب اصلاح طلب و نهاد اجماع ساز و فرایند رسیدن به اجماع و معرفی کاندیدای واحد اصلاح‌طلبان نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز