خبرگزاری کار ایران

بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

بعید است اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای خانم معرفی کنند/ تفکر اصلاح‌طلبی در طول سالیان گذشته با مانع‌تراشی‌های زیادی مواجه شده است/ اصلاح‌طلبان برای رسیدن به یک گزینه ملاحظاتی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۱۱۸

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه بعید است که کاندیدای خانم از جانب اصلاح طلبان معرفی شود، گفت: با بحث‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزینه خانمی مطرح نشده است. حضور و فعالیت خانم‌ها مدنظر قرار گرفته اما گزینه‌ای انتخاب نشده است. از لحاظ اولویت‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که نمی‌توانیم معرفی‌کننده یک خانم باشیم.

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: جلسات به صورت مستمر تشکیل می‌شود و موضوع از زوایای مختلف مورد بحث قرار می‌گیرد و گزینه‌ها ارزیابی می‌شود. همچنین در خصوص برنامه‌هایی که اصلاح‌طلبان باید داشته باشند نیز بحث‌هایی صورت گرفته است. 

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت افزود: همه این موارد و نتیجه بحث و بررسی‌ها تدوین خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت تا مردم در انتخاب خود بدانند که به چه کسی و با چه رویکردی قرار است، رأی بدهند.

وی بیان کرد: فعالیت نقش آفرینان و سیاسیون اصلاح طلب ادامه دارد و گفت‌و‌گوهای مستمری صورت می‌گیرد یعنی هیچ روزی در هفته نیست که جمعی شکل نگیرد و بحثی دنبال نشود.

بروجردی اضافه کرد: به نظر من اصلاح طلبان برای بحث و معرفی گزینه‌ها زمان از دست نداده‌اند اما برای رسیدن به یک گزینه ملاحظاتی دارند که ترجیح می‌دهند در حال حاضر این اخبار را بازگو نکنند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار کرد:تفکر اصلاح‌طلبی در طول سالیان گذشته با مانع‌تراشی‌های زیادی مواجه و به همین دلیل از امکان تاثیرگذاری محروم شده است. این تحدیدها در شرایطی است که تجربه تاریخی نشان می‌دهد،‌ اصلاح‌طلبان با مدیریت آشنایی لازم را دارند و می‌توانند کشور را از این بزنگاه نجات دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص زمان معرفی کاندیداهای اصلاح طلبان نیز گفت: بنا به دلایل مختلف نمی‌توان گفت که اصلاح طلبان دقیقاً چه زمانی و چه کسی را معرفی خواهند کرد؛ قطعاً‌ در موقع مقتضی این کار صورت خواهد گرفت. تقریباً‌ باید اجماع کامل صورت بگیرد و براساس آن نتیجه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعید است که کاندیدای خانم از جانب اصلاح طلبان معرفی شود، گفت: با بحث‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزینه خانمی مطرح نشده است. حضور و فعالیت خانم‌ها مطرح شده اما گزینه‌ای انتخاب نشده است. از لحاظ اولویت‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که نمی‌توانیم معرفی‌کننده یک خانم باشیم.

انتهای پیام/
آناهیتا یاوری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز