خبرگزاری کار ایران

شیخی در گفت وگو با ایلنا خبر داد؛

پیشنهاد افزایش حقوق کارورزان و دستیاران تخصصی پزشکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۴۳

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق کارورزان و دستیاران تخصصی پزشکی در سال ۱۴۰۰ خبر داد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که کمیسیون بهداشت پیشنهاد افزایش حقوق کارورزان پزشکی و دستیاران تخصصی را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تصویب کرده است.

زهرا شیخی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات روزهای گذشته  پیشنهادات همکاران درباره بخش های مربوط به موضوع سلامت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ پرداخت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسات لزوم افزایش حقوق کارورزان پزشکی و دستیاران تخصصی مورد بحث قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:این افراد در بحران ها همچون کرونا کسانی هستند که زحمات بسیاری می کشند و پوشش درمان به لحاظ پزشکی نیز با آنهاست اما دیده نمی شوند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد:حقوق دریافتی کارورزان پزشکی و دستیاران تخصصی  ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا نهایتا دو میلیون تومان است و آنها باید حدود ۱۸ کشیک را در ماه داشته باشند. افرادی که بیشترین زحمت را می کشند اما پایین ترین حقوق را دارند بنابراین در کمیسیون بهداشت این پیشنهاد به تصویب رسید که حقوق کارورزان پزشکی، دستیاران تخصصی در بودجه ۱۴۰۰ افزایش یابد که امیدواریم این اتفاق در بودجه عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز