خبرگزاری کار ایران

با حکم ظریف؛

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۴۶

«سید رسول مهاجر» با حکم وزیر امور خارجه به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور «محمدجواد ظریف» برگزار شد. 

در این مراسم، «سید رسول مهاجر» به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول بکار شد. 

ظریف در این مراسم از زحمات و تلاش‌های «غلامرضا انصاری» معاون سابق دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دوره تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد. انصاری قرار است به عنوان مشاور وزیر امور خارجه در امور دیپلماسی اقتصادی به کار خود ادامه دهد.

سید رسول مهاجر اشتغال در پست‌های مدیرکل دفتر هماهنگی و پایش روابط اقتصادی دوجانبه وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای سوئد، رومانی، مجارستان و پرتغال و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه را در سوابق کاری خود دارد.

در حاشیه این نشست، همچنین معارفه «میرمسعود حسینیان» به سمت دستیار وزیر و مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا به جانشینی «حمیدرضا دهقانی» سفیر جدید ایران در قطر و همچنین «سید جلال‌الدین علوی سبزواری» به عنوان مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی به جانشین «مجید بیزمارک» که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمد،برگزار شد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز