خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۰۰

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ آذر) مجلس شورای اسلامی پس از حدود یک ساعت و سی دقیقه جلسه غیر علنی با دستور کار بررسی ابعاد ترور شهید فخری‌زاده با حضور وزیر اطلاعات و دستگاه ذی ربط به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

قالیباف درخصوص جلسه غیرعلنی امروز گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که از ساعت ۸ آغاز شد چگونگی ابعاد ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: همچنین حادثه نطنز در این جلسه مورد بررسی مفصل قرار گرفت. انشاالله مصوبات و توافقاتی که در این جلسه انجام شد در جلسات علنی هفته جاری به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

دستور کار امروز مجلس به شرح زیر است: 

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دو فوریتی استفساریه اصلاح بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان - ارجاع از جلسه علنی)

- گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان)

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور (ارجاع از جلسه علنی)

- گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی  عملکرد شرکت‌های خودروسازی در مورد کیفیت و قیمت خودرو (در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی)

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی (در اجرای بند ۷ ماده ۴۵ آیین نامه داخلی مجلس)

- گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار (در اجرای تبصره یک ماده ۴۵)

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور

- گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران.

- گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در باره لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور.

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز