خبرگزاری کار ایران

نظری:

نام شهید فخری‌زاده به اسامی بیش از ۱۷هزار قربانی ترور در کشورمان اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱۳۱

یک عضو شورای شهر تهران گفت: به اسامی بیش از ۱۷هزار قربانی ترور در کشورمان، از امروز نام شهید محسن فخری‌زاده نیز افزوده شد. دانشمندی که حقیقتا نمادی از یک ایرانی متعهد و جلوه‌ای از یک مسلمان پیرو اسلام ناب محمدی بود.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حجت نظری به شرح زیر است: 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

به اسامی بیش از ۱۷هزار قربانی ترور در کشورمان، از امروز نام شهید محسن فخری‌زاده نیز افزوده شد. دانشمندی که حقیقتا نمادی از یک ایرانی متعهد و جلوه‌ای از یک مسلمان پیرو اسلام ناب محمدی بود. 

این شهید بزرگوار در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همواره منشا تحول و خیر بود و چه در مقام دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات خارجی و چه در مقام دفاع از مردم ایران در برابر ویروس کرونا خوش درخشید و قطع به یقین همین نقش درخشان و بی‌نظیر بود که چون خاری در چشم دشمنان کشور، عامل حذف او و محرومیت ایران از خدماتش شد.

شهادت او از منظر از دست دادن دانشمندی شریف و وارسته ضربه‌ای جبران ناپذیر به کشور و مردم ایران است، اما برخلاف تصور آمران و عاملان ترور، ضربه‌ای به توان دفاعی و علمی کشور وارد نخواهد شد. چرا که او در این مدت ده‌ها شاگرد و رهرو تربیت کرد و راهش ادامه دارد.

شهادت این دانشمند عالی کشورمان را به مردم ایران، جامعه علمی کشور و خانواده فخری‌زاده تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از پروردگار بزرگ می‌خواهم که آرامش و سعادت اخروی او را نصیب همه ما کند و حافظان امنیت کشور را نیز هوشیارتر کند تا خدای ناکرده شاهد ترورهای سریالی دانشمندان‌مان نباشیم و جنایاتی که حدود یک دهه پیش ایران را داغ‌دار کرد، تکرار نشود.

حجت نظری

عضو شورای تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز