خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان انرژی اتمی به رییس مجتمع آموزش عالی گناباد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۳۶

بدون تردید اقدام شایستۀ این عزیزان، بیانگر تعهّد و تعلّق خاطر جوانان برومند این مرز و بوم به حراست از حریم مقدّس سرزمین اسلامی و صیانت از منافع ملّی ایران است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت حمایت دانشجویان مجتمع آموزش عالی گناباد از دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور پیامی به رییس این مجتمع صادر کرد.

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر حسین نجّاری

رییس محترم مجتمع آموزش عالی گناباد

با سلام و تحیّت،

با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران گرامی در مسیر تربیت نسل آیندۀ مدیران و پژوهشگران ایران اسلامی، بر خود فرض می­دانم تا مراتب سپاس و قدردانی خدمتگزاران میهن عزیز اسلامی در سازمان انرژی اتمی ایران را نسبت به حمایت هنرمندانۀ دانشجویان عزیز آن مجتمع از دستاوردهای صنعت هسته‌­ای کشور اعلام نمایم.

بدون تردید اقدام شایستۀ این عزیزان، بیانگر تعهّد و تعلّق خاطر جوانان برومند این مرز و بوم به حراست از حریم مقدّس سرزمین اسلامی و صیانت از منافع ملّی ایران است. امید است حضور فعّال دانشجویان و آینده­سازان کشور در عرصۀ فعالیّت­های اجتماعی و سیاسی و دفاع غیرتمندانه از دستاوردها و افتخارات ملّی، بیش از پیش تداوم یافته و همچون گذشته، موجبات یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را فراهم خواهد آورد.

دوام سلامتی و مزید بهروزی و سرافرازی مدیران، استادان و دانشجویان آن مجتمع را در سایۀ توجّهات حضرت ولی­عصر(عج) از درگاه یگانۀ هستی ­بخش مسئلت می‌­نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز