خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی در حاشیه بازدید از طرح حرم مطهر:

کلیت کار توسعه حرم حدود سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۵۷

این طرح یکی از مراکزی می‌شود که خیلی از توریست‌های دنیا خواهان دیدن آن هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توسعه حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی به پایان ظریف کاری‌ها و کارهای جزئی بستگی دارد. اما به هر حال کلیت کار انشاله تا دو سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه بازدید از روند توسعه حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص چگونگی اجرای این طرح عظیم گفت: بنده خیلی خوشحالم که در یک جای مناسب آرامگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی به شکل عظیم و با خصوصیت‌های بارز در حال شکل‌گیری است. البته این طرح بیش از زمانی که مدنظر بود طول کشید. علت آن هم کمبود بودجه برای تکمیل بود که به تدریج می‌رسید. البته لازم به ذکر است که روند اجرای این طرح نیز تجدیدپذیر است. انشااله در سال آینده ما این طرح را کامل شده مشاهده کنیم، این طرح یکی از مراکزی می‌شود که خیلی از توریست‌های دنیا خواهان دیدن آن هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اجرای این طرح چه زمانی به اتمام می‌رسد، گفت: البته این سوال را باید از سیدحسن خمینی پرسید و بنده اطلاعی از زمان دقیق اتمام کار ندارم. البته اتمام کار به پایان ظریف کاری‌ها و کارهای جزئی بستگی دارد. اما به هر حال کلیت کار انشاله تا دو سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز