خبرگزاری کار ایران

محصولی در دانشگاه تربیت مدرس:

تمامی رویدادهای سال ۸۸ مربوط به عوامل داخلی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۷۶

نده هیچ معامله‌ای انجام ندادم و حتی یک ریال هم وام نگرفتم، چه برسد به شبهات مالی.

عضو جبهه پایداری در نشست دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت نهم دی ماه اظهار داشت: بنده در گفت وگوی ویژه خبری در همان سال ۸۸ به تمامی سوالات و شبهات پاسخ دادم و کسی نیامد به من بگوید که شما به سوالی جواب ندادید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق محصولی در دانشگاه تربیت مدرس و در میان دانشجویان بیان داشت: مقام معظم رهبری در حوادثسال ۸۸ همانند یاران حضرت علی(ع) برخورد کردند و باید دانست که تمامی رویدادهای آن سال مربوط به عوامل داخلی نیست بلکه آمریکا و هم‌پیمانانش در آن حوادثدخیل بودند.

وی با اشاره به نقش غرب در حوادثسال ۸۸ اظهار داشت: دشمنی اصلی امریکا و به طور کلی استکبار جهانی نه با موضوع و پرونده هسته‌ای ما است و نه با موشک‌های ما؛ بلکه آنها با مکتب و فرهنگ اسلامی مشکل دارند چراکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش موثر و تعیین کننده‌ای را دارد و توانسته‌ایم انقلاب خود را به این مناطق صادر کنیم و تا جایی پیش‌برویم که به حیاط خلوت آمریکا یعنی کشورهای آمریکای لاتین ورود کنیم.

محصولی تاکید کرد: دخالت‌های آمریکا تنها در خاورمیانه و کشورهای منطقه بروز و ظهور نمی‌کنند بلکه در کشوری مانند برزیل و در انتخابات این کشور دخالت‌های آمریکا مشهود است و تا جایی پیش می‌روند که رئیس جمهور آرژانتین هم اظهار می‌کند اگر مرا ترور کردند، بدانید پای آمریکا در میان است.

وزیر کشور دولت نهم با اشاره به اینکه رهبری فرمودند ما امروز در پیچ تاریخی قرار داریم، تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در این مورد مهم است. باید گفت قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران را هیچ کشوری در منطقه و دنیا ندارد. به طوری که امروز شما الگوی مقاومت را در نیروهای مردمی سوریه، لبنان، یمن، عراق و کشورهای دیگر می‌بینید و باید بگوییم که اصل بر انجام تکلیف و وظیفه است.

محصولی با اشاره و ارائه اسناد مربوط به دخالت‌های آمریکا در سال ۸۸ خاطرنشان کرد: افراد بسیار زیادی از دخالت‌های استکبار جهانی در وقایع سال ۸۸ موجود است. اما باید به این مورد اشاره کرد که معاون وزیر خارجه امریکا و همچنین خانم رایس در ۹ سال قبل و پیش از سال ۸۸ طرحی را برای ایجاد دفتر ایرانیان و فعالیت‌های رسانه‌ای علیه ایران ارائه کردند که می‌توان به دفتر دبی که یکی از این دفاتر بود، اشاره کرد که عمده فعالیت‌های آن در جهت جلب ایرانیان، آموزش آنها و استفاده به نفع خود تاسیس شد.

وی با اشاره به سفر محسن مخملباف و جعفر پناهی و اصحاب هنر به کشورهای غربی در ایام سال ۸۸ ابراز کرد: قصد غربی‌ها از آوردن این اشخاص به داخل کشورشان چینش آنها میان اصحاب فتنه بود، به طوری‌که سازمانی تحت عنوان سازمان جستجوی زمینه‌های مشترک در این خصوص تاسیس شد و هدف‌شان در این خصوص این بود که با صادر کردن دعوت‌نامه‌های گوناگون برای اساتید و هنرمندان آنها را به خارج از کشور بکشانند و در جهت مقاصد خود از آنها سوءاستفاده کنند که می‌توان به عبدالکریم سروش در این بین اشاره کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص مناظره‌های انتخاباتی سال ۸۸ بیان کرد: بنده از ادبیات درون مناظره‌ها دفاع نمی‌کنم اما باید دانست اگر اتهام زدن به آقازاده‌ها به بروز آن حوادثمنجر شد، پس چرا با انگ زدن به بعضی نامزدها مانند بنده هیچ اتفاقی نمی‌افتد و باید بگویم این خیلی ساده‌لوحانه است که بگوییم فضا باعثبروز آن مسائل شد، چراکه روی مسائل بعد از انتخابات سال ۸۸ از اول انقلاب کار شده بود و دشمن به حضور مردم در صحنه و اعتقادات‌شان هجمه وارد کرد.

وی افزود: رهبری به رمز تقلب افرادی که در سال ۸۸ رهبری آن جریان را به عهده داشتند در عید همان سال در مشهد مقدس اشاره داشتند و بنده باید بگویم که در ایران ۸۵ درصد مردم وارد انتخابات شدند که بنده این موضوع را در وزارت کشور خیلی واضح حس کردم و دیدم که اخلاق و قانون انتخاباتی توسط همان معترضان رعایت نشد.

محصولی با اشاره به عملکرد خواص در جریانات بعد از انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: در آن زمان خواص دو قسمت شدند عده‌ای آمدند و دفاع کردند و بعضی از خواص هم ترجیح دادند به دلیل منافع شخصی و دنیوی‌شان حرفی نزنند و بعضی‌ها هم یکی به نعل زدند و یکی به میخ که باید گفت در زمان امام حسین(ع) هم خیلی‌ها امام را یاری نکردند و باید دانست که مجاهدت گذشته دلیل بر این نمی‌شود که به خطا دچار شویم و به قول حضرت امام(ره) ملاک حال افراد است.

وزیر کشور دولت نهم در پاسخ به شبهه مالی که به وی اطلاق شده بود، بیان داشت: بنده دو بار در مجلس رای اعتماد گرفتم که آن هم در دولت نهم و دهم بود و اصل شبهه مالی بنده در سال ۸۴ و برای تصدی وزارت نفت اتفاق افتاد و آیت‌الله بهجت هم استخاره بنده را قبل از رای اعتماد گرفتند و اسناد آن هم موجود است. اما قبل از رای اعتماد تعدادی از آ‌قازاده‌های مافیای نفت لندن با من تماس گرفتند که البته بنده پاسخ نگفتم و به هر طریقی که بود به بنده این موضوع را رساندند که اگر هوای ما را داشته باشی، ما با شما هستیم که طبیعتا بنده جواب منفی به آنها دادم واز همان جا اولین تیتر خبری با عنوان سردار ۲۰ میلیاردی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها درج شد.


وی تاکید کرد: در اینجا می‌گویم که بنده هیچ معامله‌ای انجام ندادم و حتی یک ریال هم وام نگرفتم، چه برسد به شبهات مالی.

محصولی با اشاره به اعتراضات نماینده ستاد موسوی در انتخابات سال ۸۸ ابراز کرد: آقای آخوندی که هم‌اکنون وزیر دولت یازدهم هستند، آن موقع نماینده ستاد موسوی بودند و به وزارت کشور این را گفتند که ما اعتراض به نحوه انتخابات نداریم بلکه اعتراض ما مربوط به قبل از انتخابات است که این موضوع نشان می‌دهد که انتخابات را تمامی طیف‌ها قبول داشتند.

وی گفت: باید عرض کنم که ملاک برای ما باید این باشد که اگر کسی هم با سابقه مجاهدت بیاید ولی نتواند قانون را بپذیرد و تقوا نداشته باشد، به نوعی تخطی از قانون صورت داده است و نباید بری از این موارد باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز