خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران:

یاد شهدای تفحص همیشه در تاریخ ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۳۱

مروز با بازگشت پیکر شهدا، کشور حال و هوای جنگ و جبهه می گیرد و با حضور در مراسم تشییع شهدا نشان می دهیم که راه آنها را ادامه دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: شهدای تفحص با امکانات کمی که داشتند با تلاش و سختی‌هایی که در مناطق کشیدند دل خانواده‌هایی را شاد کردند که سالها چشم انتظار برگشت فرزندانشان بودند لذا این عمل باعثمی‌شود یاد شهدای تفحص همیشه در تاریخ ماندگار شود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی در پنجمین یادواره ۱۲ شهید گردان تفحص گفت: زمانی که کار تفحص شروع شد به دلیل اینکه اطلاعات درستی در دست نداشیتم ناامید بودیم که بتوان کاری کرد اما بچه های تفحص خوشبختانه با تلاش شبانه روزی به هدفی که داشتند رسیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در ادامه خاطر نشان کرد: امروز با بازگشت پیکر شهدا، کشور حال و هوای جنگ و جبهه می گیرد و با حضور در مراسم تشییع شهدا نشان می دهیم که راه آنها را ادامه دارد.

سردار کاظمینی تصریح کرد: زمانی که بچه ها برای تفحص به مناطق عملیاتی می رفتند این را می گفتند، می رویم تا دینی را که بر گردن ما هست ادا کنیم.

وی با اشاره به شهدای تفحص گفت: ارزش و ارج بچه های تفحص کمتر از شهدا نیست بلکه بیشتر از آنهاست چون با تلاش و کار سخت به دنبال خوشحال کردن پدران و مادرانی هستند که سالها چشم انتظار فرزندانشان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز