خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت

کد خبر : ۲۱۶۲۹۴

مجاهدت در راه حق و حقیقت، اعتلای راستی و درستی، تلاش و کوشش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، و نیز جهاد و کوشش در سنگر علم و دانش؛ از ایشان انسانی وارسته ساخته بود که تمام عمر بابرکت خود را به نیکی و خیر گذراند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روح بلند اندیشمند فرزانه و معلم اخلاق و اسوه خدمت و فضیلت، رئیس فقید مجلس خبرگان حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) به پیشگاه حضرت دوست و جایگاه ابدی صالحین شتافت و صدمه ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی، علمی و سیاسی کشور پدیدآورد.

این بیانیه می‌افزاید: مجاهدت در راه حق و حقیقت، اعتلای راستی و درستی، تلاش و کوشش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، و نیز جهاد و کوشش در سنگر علم و دانش؛ از ایشان انسانی وارسته ساخته بود که تمام عمر بابرکت خود را به نیکی و خیر گذراند.

«حضرت آیت‌الله مهدوی کنی از یاران حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با حکومت طاغوت پهلوی بودند و بارها توسط این رژیم دستگیر، زندانی، شکنجه و تبعید شدند. ایشان چه قبل از انقلاب اسلامی و چه پس از پیروزی، همواره در خدمت انقلاب بوده و با بصیرت فراوان، همراه با ولایت فقیه مجاهدت کرده، و به تعبیر مقام معظم رهبری این عالم بزرگوار از جمله‌ی نخستین مبارزان راه دشوار انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام بزرگوار بود.»

این بیانیه تصریح می‌کند: ‌آیت‌الله مهدوی کنی(ره) با نقش آفرینی های بزرگ و موفق در مسئولیتها و مناصب متعدد حکومتی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب نشان داد که در دفاع از انقلاب و رهبری و پیشبرد اهداف و آرمانهای نظام اسلامی لحظه ای درنگ نکرده و همواره در قامت یک انقلابی اسوه در برابر فتنه ها و خطرات فراروی انقلاب و ملت ایران راست قامت ایستاده است و بصیرت و هوشمندی و همت کم نظیر خود را در بعنوان پدر معنوی اصولگرایان در وحدت خیل عظیم این عزیزان نشان داد.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ضایعه اسفناک ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، پرچمدار ولایتمداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر «ع» حضرت آیت الله مهدوی کنی را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الأعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و بیت معظم له و تمامی مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز