خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آیت‌الله مهدوی کنی لحظه‌ای از انجام مسئولیت شانه خالی نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۴۵

تبعیت محض آیت‌الله مهدوی از رهبری زبانزد همه بود، بارها شاهد بودم که رهبری برای شفای ایشان دعا می‌کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تبعیت محض آیت‌الله مهدوی از رهبری زبانزد همه بود، اظهار کرد: بارها شاهد بودم که رهبری برای شفای ایشان دعا می‌کردند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در بیمارستان شهید رجایی و در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به رهبری و مردم اظهار کرد: وجود شریف آیت‌الله مهدوی شخصیت شناخته شده‌ و پرسابقه در انقلاب بود.

وی در ادامه افزود: آیت‌الله مهدوی قبل از انقلاب مبارزه طولانی با رژیم پهلوی داشته و در همین دوران زندان‌ها کشیده و شکنجه‌ها شد. اما لحظه‌ای هم از پیروی از ولی فقیه زمان خود امام خمینی(ره) دست برنداشت و به پای انقلاب و مبارزه ایستادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به اینکه آیت‌الله مهدوی یک شخصیت برجسته علمی در کشور بود و همه علما و روحانیون برای وی حرمت خوبی قائل بودند، گفت: بعد از انقلاب در هر مسئولیتی که لازم بود آیت‌الله مهدوی حضور می‌یافت و حتی در اواخر عمر خود با وجود کسالتی که داشتند مسئولیت مجلس خبرگان را به عهده گرفتند.

وی در پایان افزود: آیت‌الله مهدوی لحظه‌ای از انجام مسئولیت شانه خالی نمی‌کرد و همواره در خدمت نظام و انقلاب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز