خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

به دنبال بازگرداندن خاوری هستیم / مرحوم خبره چهره صداوسیمایی نبود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۹۰

رئیس جمهور هم تاکید داشتند که جلسات شورای عالی فضای مجازی تشکیل شود ولی تاکنون برگزار نشده است و ما دنبال آن هستیم که به زودی تشکیل شود /

دادستان کل کشور گفت: ‌ قوه قضاییه به دنبال آن است که هر چه زودتر او به دست عدالت سپرده و با او برخورد شود و ما به دنبال بازگرداندن وی به کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در مورد شخصیت مرحوم ولی‌الله خبره گفت: او ۳۰ سال جزو قضات عالی‌رتبه کشور بود که علاوه بر شان قضایی در مسائل کشور به ویژه امور اداری و مدیریتی هم صاحب نظر بودند.

دادستان کل کشور ادامه داد: جناب خبره بعد از دادستانی کرج در سازمان بازرسی مشغول به کار شدند و در سمت معاون و قائم مقام فعالیت داشتند. حقیقتا او یک چهره متعهد و دلسوز مردم و وفادار به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بودند.

رئیسی گفت: کارهای سختی که در سازمان نیاز به فرد جامع‌بین داشت به وی سپرده می‌شد و ایشان به نحو احسن پیگیری می‌کردند. همانگونه که از نام ایشان نمایان است او یک انسان متحبر بود.

وی اضافه کرد: او هیچ گاه یک چهره صداوسیمایی نبود و در بی‌نام و نشانی خدمت کرد که نقش اساسی و ممتازی در تحول سازمان در دو دهه اخیر داشتند.

رئیسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شورای عالی مجازی گفت: رئیس جمهور هم تاکید داشتند که این جلسات تشکیل شود ولی تاکنون برگزار نشده است و ما دنبال آن هستیم که به زودی تشکیل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده خاوری بیان کرد: قوه قضاییه به دنبال آن است که هر چه زودتر او به دست عدالت سپرده و با او برخورد شود و ما به دنبال بازگرداندن ایشان به کشور هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز