خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری خبر داد:

زیردریایی «فاتح» ۷ آذرماه به آب انداخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۷۶

صحبت رییس‌جمهور در مورد توسعه بندر جاسک، نشان می‌دهد که توسعه این سواحل مورد توجه است. اکنون در کارگروه توسعه سواحل مکران که به ریاست معاون اول رییس‌جمهور تشکیل می‌شود اقداماتی در زمینه پتروشیمی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ارتباطات، بهداشت و سایر زمینه‌ها انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد توسعه و آبادانی این سواحل باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مراحل ساخت زیردریایی فاتح گفت: ان‌شاءالله این زیردریایی در روز نیروی دریایی به آب انداخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه همایش تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش، در جمع خبرنگاران، با اشاره به مراحل ساخت زیردریایی فاتح گفت: ان‌شاءالله این زیردریایی در روز نیروی دریایی به آب انداخته می‌شود.

سیاری تاکید کرد: امروز نیروی دریایی به توان راه‌اندازی خط تولید ناوشکن دست یافته است، پروژه ما که مخصوص ساخت ناوشکن است چندی پیش به فرمان رهبری آغاز به کار کرد و اکنون دستاوردهای جدیدتر و به‌روزی را در این پروژه شاهد هستیم. این درحالی است که ناوشکن سهند ۳۰ درصد از جماران پیشرفته‌تر است.

وی در ادامه به اهمیت منطقه خلیج عدن و باب‌المندب اشاره و تصریح کرد: امنیت این منطقه برای منافع جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و ما امنیت را در فاصله ۳-۴ هزار کیلومتری از کشور، برقرار کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین اظهار داشت: در این راستا سی و یکمین ناوگروه نیروی دریایی متشکل از ناوشکن بایندور و ناو بندرعباس اکنون در ورودی باب‌المندب حاضر است.

وی به اهمیت سواحل مکران نیز اشاره و تصریح کرد: صحبت رییس‌جمهور در مورد توسعه بندر جاسک، نشان می‌دهد که توسعه این سواحل مورد توجه است. اکنون در کارگروه توسعه سواحل مکران که به ریاست معاون اول رییس‌جمهور تشکیل می‌شود اقداماتی در زمینه پتروشیمی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ارتباطات، بهداشت و سایر زمینه‌ها انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد توسعه و آبادانی این سواحل باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز