خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس جمهور به رئیس قوه قضائیه:

انتخاب مجدد جنابعالی نشانه رضایت رهبر انقلاب از مدیریت شماست

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۵۳

امیدوارم در دوره جدید مدیریت دستگاه قضایی با اقدامات مجدانه جنابعالی و همکاران پرتلاشتان، شاهد گام های بلندتری در احقاق حقوق عمومی و شهروندی، تحقق عینی عدالت اجتماعی، مبارزه قاطع با هرگونه فساد و تامین هر چه بیشتر امنیت اجتماعی و انضباط قضایی و اداری باشیم.

رییس جمهور در پیامی به آیت الله صادق آملی لاریجانی انتصاب مجدد وی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله جناب آقای حاج شیخ صادق آملی لاریجانی دامت برکاته

انتصاب مجدد جنابعالی به ریاست قوه قضاییه توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را که نشانه ی رضایت معظم له از مدیریت دستگاه قضایی در دوره گذشته و مهر تاییدی بر روند اصلاحات صورت گرفته در نظام حقوقی و دادرسی کشور است، تبریک می گویم.

بی تردید، مهمترین وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی ایران و الگوی مردمسالاری دینی؛ حق محوری، عدالت گستری، اهتمام به کرامت ذاتی و حقوق انسان هاست که این ویژگی برجسته و مهم، در احکام نورانی اسلام ناب و شریعت محمدی(ص) ریشه داشته و بر عدالت علوی(ع) استوار گردیده است.

این اعتماد، فرصتی بزرگ برای دستگاه قضاست تا به تناسب تحولات و شرایط اجتماعی جدیدی که در کشور ما با تحقق حماسه سیاسی پدید آمد، دو ارزش والای دینی و اخلاقی یعنی عدالت و اعتدال را هر چه بیشتر قرین یکدیگر سازید، چه آنکه؛ اعتدال در امر قضا جز اجرای عدالت در استیفای حقوق شهروندان و تلاش برای استقرار حکومت قانون نیست.

اینجانب ضمن تاکید بر آمادگی و همراهی کامل دولت جمهوری اسلامی برای همکاری و تعامل با قوه محترم قضاییه در جهت تحقق آرمانهای بلند امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و اصول قانون اساسی، امیدوارم در دوره جدید مدیریت دستگاه قضایی با اقدامات مجدانه جنابعالی و همکاران پرتلاشتان، شاهد گام های بلندتری در احقاق حقوق عمومی و شهروندی، تحقق عینی عدالت اجتماعی، مبارزه قاطع با هرگونه فساد و تامین هر چه بیشتر امنیت اجتماعی و انضباط قضایی و اداری باشیم. به منه و کرمه

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز